Spelletjesavond donderdag 22 september 2022
17 september

uitnodiging

Beste ouder(s), verzorger(s) en kinderen van de Springplank,

Komende donderdag (22 september) staat onze jaarlijkse spelletjesavond gepland.  Een moment waarop de informele ontmoeting tussen kinderen, ouders en teamleden centraal staat. Als afsluiting van de 'Gouden Weken' waarbij we ook met jullie als ouders de verbinding willen maken. Een gezellig moment om elkaar wat beter te leren kennen. We beginnen om 18.00 uur en rond de klok van 19.30 uur sluiten we de avond af.

Voor de ouders is er koffie, thee en een koekje. De kinderen krijgen een spellejteskaart en kunnen op het schoolplein verschillende soorten spelletjes spelen (blikken gooien, schminken, reuzenspiraal en nog veel meer). De kinderen uit de bovenbouw groepen zullen de spelletjes begeleiden en de teamleden zijn aanwezig om het geheel te overzien. Mocht het weer tegenvallen, dan bouwen we binnen alles op.

Omdat we bezig zijn met het vernieuwen van onze schoolbibliotheek hebben we dit jaar ook een kleine boekenmarkt. Boeken die uit onze collectie gaan, maar nog prima zijn om te lezen, worden voor een vriendenprijsje aangeboden.

Jullie zijn van harte uitgenodigd en we hopen jullie allemaal te mogen ontmoeten.

Tot donderdag!

Team OBS de Springplank