Feestweek
15 juli

Lieve ouder(s) / verzorger(s) en kinderen van de Springplank,                                                    ballonnen

Het team van de Springplank staat vol enthousiasme klaar voor onze jubileumweek. Hopelijk hebben jullie er net zo veel zin in als wij. De weerberichten voorspellen een hittegolf. Vooralsnog kiezen we ervoor om de activiteiten gewoon door te laten gaan.

gouden woud           toverland

Maandag  18 juli

• De groepen 1 en 2 gaan naar het Gouden Woud. Zij kunnen daar onbeperkt ranja drinken.
  • De groepen 3 t/m 8 gaan naar Toverland. Het is belangrijk dat de kinderen voldoende drinken bij zich hebben. Een fles kan opnieuw gevuld worden met water (er zijn waterkranen aanwezig). Een handdoek en een set droge kleding is wenselijk. Er zijn verschillende plekken waar de kinderen met water kunnen en mogen spelen. Let op! De kinderen moeten droog in de bus.
  • De kinderen die naar Toverland gaan, krijgen maandag op school een groen Springplank t-shirt. Op deze manier zijn ze goed zichtbaar en herkenbaar in het park.
  • Willen jullie de kinderen vooraf goed insmeren met zonnebrand en deze ook meegeven aan de kinderen?
  • Meer informatie vinden jullie in de jubileumkrant.

vossenjacht

Dinsdag 19 juli

De kinderen van de groepen 1/2 en 8 vieren het kleuterfeest.

De kinderen van de groepen 3 t/m 7 gaan op vossenjacht.

Tijdens de vossenjacht zullen we zoveel mogelijk gebruik maken van de schaduw en de koelte in het park en in het bos. In de middag eten we taart! We blijven uit de zon en zoeken de koelte in het gebouw of in de schaduw buiten.

Bericht voor de vossen:

Wat fijn dat jullie je hebben aangemeld. We zijn heel blij met jullie hulp.

De vossen verzamelen om 9.00 uur op het veld bij het Kienehoefpark daar krijgen jullie instructie. We zijn benieuwd naar jullie ideeën. Mochten jullie nog hulp nodig hebben bij het bedenken van een rol (of het vinden van kleding), stuur dan even een berichtje naar meester Adri of juf Annemieke, dan zoeken we samen iets.

Woensdag 20 juli staat in het teken van afscheid van groep 8 en kennismaken met de nieuwe juffen en meesters. Op donderdag 21 juli sluiten we de week met een spetterend jubileumfeest. Op vrijdag 22 juli zijn de kinderen vrij en begint de vakantie.

We wensen iedereen heel veel plezier en tot maandag!

Team OBS de Springplank                                                                             taart

Schoolwebsite door SchouderCom